Hodnocení obchodu
Krbovky jsem kupoval na prodejně. Pěkně značená cesta k prodejně, příjemné vystupování, dobrá komunikace...Osobní přístup (y)...
e-shop na pohodu...jednoduchý, přehledný, rychlý
(Administrátor)
Dobrý den,
jsme rádi, že jsme Vám mohli i u nás na prodejně v Broumově pomoci a vše potřebné vysvětlit. Spokojenost jako i kvalita našich služeb je pro nás velice důležitá a jsme spokojeni za každé takovéto hodnocení.
Za tým e-shopu a prodejny v Broumově - Martin
Nevím.
(Administrátor)
Dobrý den, Karle,
děkuje za Váš nákup a kladné hodnocení našeho obchodu.
Za tým e-shopu Krbylevne.cz - Martin
- nejlepší cena - zboží skladem - technická podpora Jsem s tímto obchodem velice spokojen. Vřele DOPORUČUJI !
(Administrátor)
Zdravím Karle,
Vaše další kladné hodnocení nás nesmírně těší a budeme rádi, pokud se do našeho obchodu opět jako nyní vrátíte.
Za tým eshopu Krbylevne.cz děkuji - Martin
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší.
Za tým našeho e-shopu Krbylevne.cz - Martin
nemohu ohodnotit eshop, jelikož zboží zatím nedodali. Dlouhé dodací lhůty.
(Administrátor)
Dobrý den,
velice se omlouváme, ale objednal jste si zboží, které nebylo skladem a kterého termín dodání byl 10-pracovních dnů. Děláme vše proto, aby jsme to stihli dříve, ale né vždy se nám to podaří..jako nyní.
Znovu se za delší dobu dodání velice omlouváme a uděláme vše proto, aby se to již neopakovalo.
Za tým e-shopu Krbylevne.cz - Martin
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší.
Za tým našeho e-shopu Krbylevne.cz - Martin
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší.
Za tým našeho e-shopu Krbylevne.cz - Martin
Zbozi nepasuje a navod je jen v PL. Psal jsem mail zpatky o tom co se stalo s zadosti o vyjadreni a zadna odpoved z obchodu neprisla. Zbozi posilam zpatky.
(Administrátor)
Dobrý den,
omlouváme se, ale české návody k těmto regulátorům by měl být součástí zásilky. Mohlo dojít k pochybení v našem skladě při balení (nebyl přiložen), nebo stejně tak se mohl vytratit při přepravě. Z Vašeho e-mailu, který uvádíte v objednávce, nám žádný dotaz (žádost) nedorazila.
Tím, že nám zboží do této doby od Vás nedorazilo usuzuji, že jste si ho nechal a zasílám Vám k němu na Váš e-mail požadovaný český návod.
Za tým eshopu Krbylevne.cz - Martin
Kvalitní služby, doporučuji
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší.
Za tým e-shopu Krbylevne.cz - Eva
obchod proběhl v pořádku, jen popis výrobku nesedí,
červený koš není červený...
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší.
Za tým našeho e-shopu Krbylevne.cz - Eva
Vždy rychlí a spolehliví, dobrá cena i kvalita.
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší.
Za tým našeho e-shopu Krbylevne.cz - Martin
bez problémů, zboží dorazilo téměř ihned....doporučuji určitě
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší.
Za tým našeho e-shopu Krbylevne.cz - Martin
Co hodnotit, když ani po 10 dnech jsem objednanou a zaplacenou zásilku neobdržel!
Zdeněk Šalda
(Administrátor)
Dobrý den, pane Šaldo,
Vaše hodnocení, jako i každé negativní nás velice mrzí a za vzniklé problémy a nespokojenost se velice omlouváme.
K problému však došlo tím, že jste si objednal zboží, které nebylo skladem a u kterého byla dostupnost (viz. e-shop) do 10- ti pracovních dnů. Zboží bylo objednáno 30.10.2017 a expedováno 14.11.2017 což je 11 pracovních dnů. I tento jeden den nás velice mrzí a uděláme vše proto, aby se to již neopakovalo.
Za tým Krbylevne.cz - Martin
(Administrátor)
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Vaše spokojenost nás velice těší.
Za tým našeho e-shopu Krbylevne.cz - Martin
rozumné ceny,
ochota prodávajících,
dobrá komunikace
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
Děkujeme za Vaši recenzi a nákup v našem internetovém obchodě.
S pozdravem tým e-shopu Krbylevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
Děkujeme za Vaši recenzi a nákup v našem internetovém obchodě.
S pozdravem tým e-shopu Krbylevne.cz
Mlčení je vlastně také komunikace. Prosím, už nikdy více tento obchod.
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
Vaše nespokojenost nás velice mrzí a okamžitě jsem s naším obchodním oddělením projednával stav Vaši objednávky. Objednávka na zboží, které nebylo skladem, byla vytvořena dne 20. 9. 2017. Zboží, které není skladem má termín dodání do 10-ti pracovních dnů o čemž jste byl informován v době objednávání a následně v potvrzení o objednávce, které Vám přišlo na email.
Krbová vložka nám dnes 5. 10. od výrobce dorazila a budeme ji po přijetí na sklad odesílat k Vám. Tímto došlo k zpoždění doručení objednávky o 2 dny, za což se velice omlouváme. Jako malou kompenzaci za vzniklý problém jsem Vám nechal do zakázky přidat zdarma čistič krbových skel jako dárek.
Za tým e-shopu Krbylevne.cz - Martin
Doporučuji všem!!!
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
Děkujeme za Vaši recenzi a nákup v našem internetovém obchodě.
S pozdravem tým e-shopu Krbylevne.cz
(Administrátor)
Vážený zákazníku,
Děkujeme za Vaši recenzi a nákup v našem internetovém obchodě.
S pozdravem tým e-shopu Krbylevne.cz